Chiar daca nu permit accesul la un cont
bancar, produsele sunt considerate intrumente de plata electronice,
fiind avizate de BNR. In materie de plati, cardurile prepaid emise de
BRD nu permit tranzactiile pe Internet si plata de facturi la ATM sau
POS.
Cardurile se emit pe loc in sucursalele
bancii (in plic), pe baza de buletin, costul de emitere fiind de 10 lei
pentru cardurile cadou si 20 lei pentru cardurile reincarcabile. Banca
nu percepe alte comisioane de administrare anuala pentru acest tip de
carduri.
Potrivit unui studiu Zenith Romania
prezentat de BRD, pe segmentul de varsta 14-24 de ani, in mediul urban,
numai 43% sunt clienti ai unei banci. Tinerii sunt considerati segmentul
de clientela cel mai dificil de atras, prima relatie cu banca fiind
stabilita, in general, la angajare. BRD apreciaza ca prin cardurile
prepaid misiunea de atragere a clientelei tinere poate fi mai usoara si
estimeaza ca intr-un orizont de un an, banca va emite in jur de 60.000
de astfel de produse. Emise sub sloganul “Pentru ca stim cat este de
greu sa gasesti cadoul ideal”, gift cardurile de la BRD se doresc un
“carlig” pentru a atrage clienti din zona tinerilor.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu