joi, 12 decembrie 2013

Ponta, atac la Ambasada SUA

Premierul Victor Ponta a criticat Ambasada SUA pentru reactia dura cu privire la modificarile aduse Codului penal.

Ponta a afirmat că reacţia ambasadei a fost o greşeală şi o să le comunice asta oficialilor ambasadei.

Am văzut declarații de principiu. Nu cred că vreo ambasadă europeană contestă dreptul Parlamentului de a legifera, pentru că și în țara lor e la fel. Singura reacție care cred că a fost total greșită pentru că nu se referea la realitate a fost a Ambasadei SUA, care vorbea despre investițiile americane. Din câte știu eu, Chevronul investește în România sau poate să plece din România, dacă nu se aplică legea și dacă nu reușim să arătăm că putem să protejăm proprietatea privată. Nu mi-a zis nimeni vreodată de la Chevron cum e cu parlamentarii. De fiecare dată mi-au spus că dacă proprietatea privată poate fi apărată - mesajul meu public și activitatea MAI le cunoașteți - și aici cred că a fost o greșeală și o să transmit acest lucru”, a afirmat primul-ministru.

Premierul Victor Ponta a afirmat,azi, că nu crede că vreo ambasadă poate contesta dreptul Parlamentului de a legifera, după ce rerpezentanții SUA, Franței, Germaniei și marii Britanii și-au exprimat îngrijorarea cu privire la modificările aduse la Codul Penal.

sursa: b1.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu